• Kategorie
  • Marketing

27.98
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 2-5 dni roboczych
Cena przesyłki 12
Paczkomaty InPost 12
InPost Kurier 14
Kurier DHL 19.7
Dostępność 3 szt.
ISBN 978-83-8087-805-1

JAK SKUTECZNIE DOCIERAĆ DO KLIENTÓW I PRZEKONAĆ ICH DO ZAKUPU?

Sukces twojego biznesu zależy od sukcesu twoich działań marketingowych. Jeśli uda ci się ustalić, czego twoi klienci pragną, potrzebują, i na co mogą sobie pozwolić — a potem zdołasz im to dać — osiągniesz imponujące wyniki.

Ten niezastąpiony przewodnik zawiera 21 znakomitych wskazówek marketingowych do zastosowania od zaraz. Z właściwą sobie przenikliwością, Brian Tracy nauczy cię, jak:

• Budować bazę klientów

• Wyróżnić się na tle konkurencji

• Odpowiedzieć na trzy kluczowe pytania dotyczące każdego nowego produktu bądź usługi

• Wykorzystać badania rynku i dane z grup fokusowych, by podejmować lepsze decyzje

• Odpowiadać na podstawowe potrzeby emocjonalne kupujących

• Wyznaczać optymalne punkty cenowe dla swoich ofert

• Naprawdę skoncentrować się na kliencie

• W pełni wykorzystać dostępne kanały dystrybucji

• Rozwiązać inne problemy marketingowe

Wypełniona po brzegi praktycznymi strategiami, ta książka, pomoże ci odkryć, jak w wielkim stylu zdominować silnie konkurencyjny rynek.

***

Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców. Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, informujące i motywujące". Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.

Autor:
Brian Tracy
Oprawa:
Miękka ze skrzydełkami
Rok wydania:
2019
Format:
14,1x21,8
Data wydania:
2019-09-18
Status:
JEST
Wydawca:
MT Biznes
Stron:
104
Seria:
Biblioteka sukcesu briana tracy
Tłumaczenie:
Aleksandra Samson-Banasik